Öğretim görevlilerini yorumlayın

Öğretim üyesini değerlendirin.

AA
3
16%
BA
0
Oy yok
BB
0
Oy yok
CB
1
5%
CC
1
5%
DC
0
Oy yok
DD
2
11%
F
12
63%
 
Toplam oy : 19

Not dagilimlarini inceleyin

Alt menüden bir dönem seçin

 

Hülya Kuş hakkındaki görüşlerinizi ve tavsiyelerinizi yazabilirsiniz. <br />Hülya Kuş yoklama alır mı, Hülya Kuş ödev verir mi, Hülya Kuş nasıl not verir, Hülya Kuş öğrencilere nasıl davranır?
Kullanıcı avatarı
Admin
 
Mesajlar: 6849
Kayıt: 23.04.2004
Bölüm: DEN
23 Nis 2004, 12:49 Başa Dön

 

hülya kuş adını gördünüz mü kaçın, şuanda yard. doçent ama kendini prof zannediyor, derste hiçbirşeyi doğru ve düzgün anlattığını görmedim, ayrıca türkçe derste ingilizce ders notu verir, 2 yıl isveçte kalmıştır, ne varsa isveçte vardır onun için, hatta türkçeyi bile unutmuştur, derste "siz nasıl dersiniz?" diye söylediği terimin türkçesini sorar. bilgisayarlı çizime hatta wordde yazılmış ödevlere bile karşıdır, bunları yapılmamış sayar, yoklamaya çok takar ama şimdiye kadar bir derste bile sınıfın yarısını toplayamamıştır. tek iyi yanı şantiye gezileri ayarlamasıdır. İTÜ mimarlığa böyle bir hoca yakışmıyo..

nesei_muhabbet
 
Mesajlar: 4
Kayıt: 04.01.2005
Konum: mimarlık
06 Oca 2005, 07:06 Başa Dön

 

yaa arkadaşlar bu hocadan yapı ve yapı yöntemlerini alıcam hakkında acil bilgi lazım.isveçten bilgisizliğinden ve gıcıklıından başka yorum yapabilcek olan var mı? yani bunların dışında notu nasıldır yoklama alır mı kaç sınav yapıo ödev ders içerii falan noolur kayıt öncesi acilll!

tech
 
Mesajlar: 110
Kayıt: 09.05.2005
Konum: taşkışla
05 Haz 2005, 23:43 Başa Dön

 

İnsanı yapı olgusundan tiksindiren bir hocadır kendisi aklınız varsa yaklaşmayın amman diyim orda burda prof diye yazıyo isminin başına bugün gidin odasına defter kağıdına yazılı şekilde arş gr. "Hülya Kuş" yazısını bantlamış saygıdeğer hocamız kapının girişine.Zorunlu kalırsanız da başka hocalara dilekçe vermeyi falan deneyin.
Kullanıcı avatarı
nedkelly
 
Mesajlar: 23
Kayıt: 28.11.2005
Konum: Taşkışla
09 May 2006, 20:55 Başa Dön

 

şiddetle sakının bu hocadan ders almaktan derim size.
yapıyla ilgili bütün ilginiz ve bilginiz sıfırlanır bu hocadan ders alırsanız,ben sadece yapı elemanı tasarımını aldım çok beterdi yapı elemanına giriş dersinide veriomuş sanırım uzak durun derim daha bastan tiksinmeyin yapıdan.

zifiri
 
19 Tem 2006, 11:49 Başa Dön

 

yapı bilgisine giriş dersini almıştım, hiçbir şey anlamıyorsunuz kendi de anlamıyor bence. nitekim kaldım o dersten. tekdüze bir şekilde dersi işler, derste dimdik durmazsanız laf eder. çıt çıkmamalı.

zha
 
Mesajlar: 1
Kayıt: 28.01.2007
Bölüm: MIM
29 Oca 2007, 00:31 Başa Dön

 

o zmn ben bu dönem b.ku yedim.. :?

kobege
 
Mesajlar: 5
Kayıt: 14.04.2006
Bölüm: MIM
29 Oca 2007, 20:06 Başa Dön

 

kadının adını gördüm bak tüylerim diken diken oldu... :?
Kullanıcı avatarı
myn
 
Mesajlar: 1224
Kayıt: 08.01.2005
Konum: taştankışla
Bölüm: ICM
02 Şub 2007, 15:05 Başa Dön

 

ya arkadaşlar ben ondan bu sene yapı bilgisine dersi alıyrm. her ders sonunda uygulama yapıyo ve her hafta ödev veriyo.derste soluksuz 60a yakın slayt gösteriyo. hepsini not almak gerekli mi nasıl soruyo? neye not veriyo?

tangöze
 
Mesajlar: 4
Kayıt: 08.09.2006
19 Mar 2007, 22:23 Başa Dön

 

ben b.e.d almıştım geçen sene sınav değilde proje teslimi şeklindeydi vize ve finalimiz. sınav yapacaksa da bana sorarsan kastırır gibi geliyor, ayrıca yoklamaya ve dersle ilgilenme kat sayına da çok dikkat eder..
Kullanıcı avatarı
myn
 
Mesajlar: 1224
Kayıt: 08.01.2005
Konum: taştankışla
Bölüm: ICM
19 Mar 2007, 22:54 Başa Dön

 

:tes :tes SAKIN ALMAYIIIIN :tes :tes
Kullanıcı avatarı
MHM
 
Mesajlar: 7
Kayıt: 06.04.2007
Bölüm: MIM
30 May 2007, 15:48 Başa Dön

 

aman sakının!!!
ben ettim siz etmeyin!!!!

jr
 
Mesajlar: 1
Kayıt: 07.09.2007
08 Eyl 2007, 20:28 Başa Dön


Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 14 misafir