Teknik konuda yardım alabileceğiniz kürsü

 

arkadaşlar telefonumu cebimde unuttum ve çamaşır makinesinde yıkandı. önce çalışmıyordu. biraz kurudu ve artık çalısıyor ancak telefon acıkken hoparlör kısmı yanı kulağa koyulan kısım çok ısınıyor. ben de telefona bir şey olmasından korkuyorum ve çok çalıştırmıyorum. sizce ne yapmalıyım?(teknik servise götürmeden önce)

Emre1690
 
Mesajlar: 192
Kayıt: 05.09.2008
Bölüm: JDF
17 Oca 2009, 13:42 Başa Dön

 

zamanında annemin telefonu da yıkanmıştı. tamir ettirdik falan ama malesef ömrü bitti daha hayır gelmez.
Kullanıcı avatarı
m3d
 
Mesajlar: 4204
Kayıt: 02.09.2007
Konum: İstanbul
Bölüm: INS
17 Oca 2009, 14:05 Başa Dön

 

çok ısınıyorsa bence telefona bir şey olmasından ziyade sana bir şey olmasından kork,patşayan telefonlar moda şimdi biliyorsun :blink
Kullanıcı avatarı
eminatak
 
Mesajlar: 868
Kayıt: 07.09.2007
Bölüm: INS
17 Oca 2009, 14:08 Başa Dön

 

pili çıkaruyorum. ısınma duruyor. anlamadım gitti. takıyorum sanki yumurta pişecek kar sıcak...

Emre1690
 
Mesajlar: 192
Kayıt: 05.09.2008
Bölüm: JDF
17 Oca 2009, 14:40 Başa Dön

 

bundan sonra o telden hayır gelmez bi kere su teması olduysa kurutsanda bir süre sonra oksitleniyo ve çöpe

hacker407
 
Mesajlar: 35
Kayıt: 09.02.2007
17 Oca 2009, 14:58 Başa Dön

 

aynı durum benim basıma gedi kuruttuktan sonra oksitlendi bende oksitini temizlettim ondan sonra normal calışmaya basladı bende hemen sattım :D

Misafir
 
17 Oca 2009, 15:02 Başa Dön

 

ya üzüldüm. o telefon benim parcamdı. ama helal olsun saatlerce yıkandı bu rağmen ölmeden bana mesajını verdi. o da bana yeter.

Emre1690
 
Mesajlar: 192
Kayıt: 05.09.2008
Bölüm: JDF
17 Oca 2009, 15:07 Başa Dön

 

Emre1690 yazdı:ya üzüldüm. o telefon benim parcamdı. ama helal olsun saatlerce yıkandı bu rağmen ölmeden bana mesajını verdi. o da bana yeter.
seni unutmayacağız.hepimiz telefonuz.
Kullanıcı avatarı
pek fiyakalı adam
 
Mesajlar: 842
Kayıt: 02.01.2009
Bölüm: MAK
17 Oca 2009, 15:22 Başa Dön

 

bence telefonu parçala iyice kurut. sonra telefonun ana kartını falan kolanyayla temizle. eğer nokia ise hoparlörün temas ettiği yerde iki tane uç oluyor onlar kısa devre yapıyo olabilir ondan ısınıyordur. oraları da kolonya ile temizle sonra tekrar dene.

peninsula
 
Mesajlar: 182
Kayıt: 27.12.2005
Konum: FEB
Bölüm: KIM
17 Oca 2009, 15:34 Başa Dön

 

peninsula yazdı:bence telefonu parçala iyice kurut. sonra telefonun ana kartını falan kolanyayla temizle. eğer nokia ise hoparlörün temas ettiği yerde iki tane uç oluyor onlar kısa devre yapıyo olabilir ondan ısınıyordur. oraları da kolonya ile temizle sonra tekrar dene.
benim diyeceğimi demişsin :toma kısa devredir o düzelmez : P

Misafir
 
17 Oca 2009, 16:25 Başa Dön

 

o telefondan hayır gelmez artık
Kullanıcı avatarı
znrtk
 
Mesajlar: 635
Kayıt: 16.08.2007
Bölüm: MAK
17 Oca 2009, 16:39 Başa Dön


Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir